Ga naar inhoud

laten verlopen van een pagina


anoniem

Aanbevolen berichten

Wat ik heb gemaakt is een enquete (in ASP). Als deze is ingevuld en het formulier is verstuurd is hij vervolgens niet meer op te vragen. Na het goed invullen van het enqueteformulier wordt men doorgestuurd naar een 'bedankt' pagina. Het punt is dat als je daar vandaan op de back-button van je browser drukt, krijg je gewoon weer dat enqueteformulier te zien inclusief alle ingevulde waardes. Dit is iets dat ik niet wil. En ik dacht dat op te lossen door in het formulier "no-cache" te gebruiken, maar dat werkt niet. Dus: als je het enqueteformulier verlaat, mag hij niet meer op te roepen zijn door te navigeren (wel door de url te kennen). Ik hoop dat dit duidelijk genoeg is.
Link naar reactie
Ik heb zelf iets bedacht dat goed werkt. Ik stuur na invullen van de enquete mensen naar een forward-pagina met het volgende javascript: [code:1:f5f82a7759] <!-- url='respons.html'; window.location=url; //--> [/code:1:f5f82a7759] Hierdoor wordt het onmogelijk om nog naar de enquetepagina terug te keren. De terugknop van de browser werkt als het ware niet meer. Met blijft hangen op respons.html Bedankt voor de goede adviezen evenwel. Martin
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...