Ga naar inhoud

wat kan ik doen na deze mysql tutorial


anoniem

Aanbevolen berichten

http://www.tripod.lycos.nl/webmaster/topics/technic/php/php-workshop4/5/ Ok bedankt. ik heb de andere tutorials gedaan maar lipe vast bij de 4de [code:1:2053a19a8c] <html> <head> <title> PHP Workshop 4 - testDb.php </title> <?php $db = mysql_connect("localhost","****","****") or mysql_die("Unable to connect"); $requete = "SELECT * FROM article WHERE id=".$id; $result = mysql_query ($requete,$db); $article =mysql_fetch_object($result); $result = mysql_query ($requete,$db)or mysql_die("No record"); { echo "<H1>Error:". $error."</H1>"; exit; } function mysql_die($error = "unknown") { echo "<H1>Error:". $error."</H1>"; exit; } ?> </head> <body> <?php echo $article->titre ?> <BR> <?php echo $article->chapeau_long ?> <BR> <?php echo $article->corps ?> </body> </html>[/code:1:2053a19a8c] De code stond nogal verspreid en het kan best zijn dat ik iets ben vergeten. Ik zou het erg fijn vinden als iemand met aardig wat verstand hiervan hier even naar zou willen kijken. Het is waarschijnlijk erg simpel :oops:
Link naar reactie
ja dat wist ik dan nog net wel, ik had express m'n user en pswrd er neit bij gezet. Ik heb het al iets aangepast en ik krijg nu de error die uit mysql die zou moeten komen namelijk Error:No record Ik gebruik een lycos account en heb volgens tutorial 1 de database opgezet. Mijn vraag ik heb alleen de short en long intro ingesteld ik snapte niet hoe ik de andre dingen zoals enum("new",enz ) een waarde kan geven.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...