Ga naar inhoud

I-mode vraag


anoniem

Aanbevolen berichten

KPN heeft me zo gek gekregen een I-mode GSM-toestel te kopen. Na het WAP drama ben ik nogal sceptisch, maar ik moet zeggen wat ik tot nu toe gezien heb van I-mode, vind ik het veelbelovend. Heb inmiddels m'n eerste cHTML sites gemaakt. Fluitje van een cent. Maar dan het belangrijkste, het promoten van de site. Iedereen heeft voor de I-mode website een aparte URL, zoals: i-mode.naam.nl www.naam.nl/imode of nog veel moeilijkere URL's. Nu moet je als surfer dus nog meer URL's onthouden. ----- Ik heb inmiddels een tussenoplossing gevonden: Maak een index.htm die geschikt is voor I-mode met de volgende 2 links: [code:1:43e9980e4c]Ik gebruik Internet Ik gebruik I-mode[/code:1:43e9980e4c] De internet link gaat naar de internetsite en de I-mode link gaat naar de I-mode site. ------ Voordeel van deze oplossing: De webbezoeker ziet dat er ook een I-mode versie is die op hetzelfde URL (www.naam.nl) te bezoeken is. Nadeel: De webbezoeker kan ook op de I-mode link klikken. De webbezoeker moet een extra klik maken om op de site te komen, daar haken er een hoop op af. ----- Concrete vragen: 1. Is er een methode dat de browser in bovenstaande oplossing de webbezoeker rechtsstreeks doorstuurd naar de internetsite. M.a.w. is er een methode die de splitsing kan maken tussen een webbezoeker en een I-modebezoeker? 2. Hoe kan ik de I-modesite afsluiten voor normale webbezoekers?
Link naar reactie
[quote:47b3addca8="Johant"]KPN heeft me zo gek gekregen een I-mode GSM-toestel te kopen. [/quote:47b3addca8]lang leve de marketing afdeling ;) [quote:47b3addca8="Johant"] Concrete vragen: 1. Is er een methode dat de browser in bovenstaande oplossing de webbezoeker rechtsstreeks doorstuurd naar de internetsite. M.a.w. is er een methode die de splitsing kan maken tussen een webbezoeker en een I-modebezoeker? 2. Hoe kan ik de I-modesite afsluiten voor normale webbezoekers?[/quote:47b3addca8]Is er geen verschil in de User-Agent (lees: browser) die je kan uitlezen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...