Ga naar inhoud

php forum (van invision) geeft een mail fout


anoniem

Aanbevolen berichten

als je hebt ingesteld de email validation anders dan "none" dan geeft hij de volgende error als je een member aanmaakt: Mail Error! Could not sent the email Failed at 'mail' command wat kan dit zijn??? ik teste het dmv een apache server op de localhost (en ook geprobeerd op m'n inet ip) ik heb het pakket (phpdev4) van een site geplukt daar zat ie bij kuennen jullie eff kijken anders want ik heb (nog) geen verstand van php ik heb em [url=http://www.firepages.com.au/phpdev41.htm]hier[/url] vandaan
Link naar reactie
[quote:51b2bcd094="The game"]Mail Error! Could not sent the email Failed at 'mail' command [/quote:51b2bcd094] Hij zegt dus dat hij het commando mail niet kent. (Dit is ongeveer net zoiets als dat ik geen chinees kan :D). Er is dus geen programma op die server geïnstalleerd (sentmail) wat een mail kan versturen. De oplossing is dus om ergens een mailprogramma voor een server (ik dacht dat dat onder andere sentmail kan zijn) vandaan te halen, en in de handleiding te kijken hoe je dat moet installeren bij apache.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...