Ga naar inhoud

meerdere personen op 1 inlogsite?


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi.. wie kan mij vertellen hoe dit werk? :-? Ik heb 1 site met een link inlog, hier "moeten" meerdere personen op inloggen maar naar het inloggen moeten ze aan de hand van de loginnaam en password op een eigen stukje site komen. Maar nu snap ik niet waar de inlog link naar moet verwijzen? naar een site met een scripje die de gebruikers naar de goeie site stuurd of is dit een link naar php of iets? :(
Link naar reactie
Misschien heb ik het niet zo goed uitgelegd. Het inloggen gaat goed maar naar het inloggen, zit ik vast :-( een inlog link naar een mapje gaat goed maar ze moeten niet allemaal naar het zelfde mapje :-( weet iemand hoe het scrip heet of waar je mee moet beginnen? ik weet dus niet hoe ik het moet afhandelen na het inloggen.
Link naar reactie
Het wil niet :cry: wat doe ik fout?? Dit is mijn htaccess bestand: AuthName "itc-holland.com" AuthType Basic AuthUserFile /services/webpages/i/t/itc-holland.com/public/new/cust/Jansen/jansen.html/.htpasswd; /services/webpages/i/t/itc-holland.com/public/new/cust/Klaas/klaas.html/.htpasswd <Limit GET POST PUT> require valid-user # Order deny,allow # Deny from all # Allow from all </Limit> en dit mijn inlog site: <html> <head> <meta http-equiv="content-type" content="text/html;charset=iso-8859-1"> <meta name="generator" content="Adobe GoLive 5"> <title>Welcome to Adobe GoLive 5</title> </head> <body bgcolor="#ffffff"> <p>Welcome on this test page</p> <p></p> <p><a href="/new/cust/Jansen/jansen.html; /Klaas/klaas.html">Klik here to login to your personal page</a></p> <p></p> </body> </html> Hopelijk is er iemand die er uit komt :-(
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...