Ga naar inhoud

php probleem


Aanbevolen berichten

Ik heb me eigen webserver (win2k server met Apache2.0.43 en PHP4.2.3) Ik heb dit alles dus geinstalleerd en heb het idee dat het goed werkt. Want ik heb een pagina gemaakt wat ik test2.php heb genoemd en waar het volgende in staat: [code:1:431f54fb4f] <html> <head> <title>New Page 1</title> </head> <body> <?php phpinfo(); ?> </body> </html> [/code:1:431f54fb4f] deze pagina is te vinden op: [url]http://213.84.189.162/test2.php[/url] Nu heb ik ook nog een test.php gemaakt waar het volgende instaat: [code:1:431f54fb4f] <html> <head> <title>PHP Test</title> </head> <body> <?php echo "Hello World<p>"; ?> <?php if(strstr($HTTP_USER_AGENT,"MSIE")) { ?> <center><b>You are using Internet Explorer</b></center> <? } else { ?> <center><b>You are not using Internet Explorer</b></center> <? } ?> <form action="action.php" method="post"> Your name: <input type="text" name="name"> You age: <input type="text" name="age"> <input type="submit"> </form> </body> </html> [/code:1:431f54fb4f] Deze pagina is te vinden op: [url]http://213.84.189.162/test.php[/url] In de Action.php staat: [code:1:431f54fb4f] <html> <head> <title>PHP Test</title> </head> <body> Hi <?php echo $name; ?>. You are <?php echo $age; ?> years old. </body> </html> [/code:1:431f54fb4f] Het probleem is dus ten eerste al dat er aan wordt gegeven dat je geen gebruik maakt van IE als je die dus wel gebruikt en ten tweede als je in de test.php de gegevens invuld en dan op submit klikt in de action.php niet de ingevulde gegevens ziet staan. Wat kan er aan de hand zijn? Gr. Ferry
Link naar reactie
Ok, daar heb je gelijk in... als ik vanaf nul begin om dan maar meteen de nieuwe taal als het ware maar te leren. :) Ik gaat het wel proberen. Heb je niet heel toevallig een oplossing voor die test pagina die ik heb gemaakt (wat daaraan aangepast moet worden) want dan weet ik tenminste zeker dat ik alles goed heb geinstalleerd en dat het werkt. Want ik heb nu geen idee wat er aangepast moet worden omdat ik de taal nog niet goed ken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...