Ga naar inhoud

[Javascript] popup resizen gebaseerd op screen size


anoniem

Aanbevolen berichten

Hello, Ik probeer een popup die foto's weergeeft te sizen afhankelijk van de screen size van de gebruiker, maar ik krijg steeds een ' ; expected ' error als ik de pagina laad, en de function die de popup maakt is niet meer aan te roepen. Wat doe ik fout?? [code:1:c3a026e395] // Global variables var ind = ""; // Create Array objects var FotoList = new Array(); // show() function Foto_show(ind) { Var w=screen.width; If (w<=800) {FotoWindow = window.open("", "", "width=640,height=700,top=20,left=80,scrollbars=1");} Else{FotoWindow = window.open("", "", "width=640,height=500,top=20,left=80,scrollbars=1");} FotoWindow.document.write("<html><body >"); FotoWindow.document.bgColor = "black"; [/code:1:c3a026e395] Ik probeer dus de popup height aan te passen als iemand 800*600 of kleiner gebruikt, maar mijn hele pagina werkt niet meer met deze if..else erin! De Foto_show function is nu niet meer aan te roepen lijkt het, maar ik weet niet waarom. Bedankt, Archer.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...