Ga naar inhoud

i-frames werk niet...


Aanbevolen berichten

Ik heb m'n site gemaakt door middel van i-frames en ik had een javascript dat het i-frame automatisch aanpast aan de maat van de pagina, en dat werkt ook, maar nu had ik m'n site op het internet gezet en nu blijkt dat het dat het i-frame zich niet meer automatich aanpast aan de maten van een pagina, en ik heb al vanalles geprobeerd maar niet wil helpen, kan iemand me helpen? het URL is www.metallica-online.tk (http://home.wanadoo.nl/h.bos_wieringen/metallica-online/) , dit is een uitprobeersel.
Link naar reactie
Ik heb absoluut geen verstand van JavaScript, maar mijn Netscape 7 geeft de volgende foutmelding:[quote:ca38139bcc]Error: uncaught exception: Permission denied to call method HTMLDocument.getElementById[/quote:ca38139bcc]Kijk er even naar... Maar waarom laat je JavaScript de breedte van je I-Frame bepalen? Zo te zien is jouw site standaard ingericht om op een 800x600 beeldscherm te passen, dus dan heeft je I-Frame toch ook gewoon een vaste breedte? - Basje.
Link naar reactie
[quote:f38d3608ea="Annie"]Access denied errors in je javascript duiden er over het algemeen op dat je objecten (voor het gemak: onderdelen van een pagina) uit een ander domein wil wijzigen. En dat mag dus niet (standaard javascript security).[/quote:f38d3608ea] Maar is er een mogelijkheid om die beveiliging uit te schakelen met Javascript?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...