Ga naar inhoud

[Flash] Verschillende resoluties


Aanbevolen berichten

een swf is iets anders als een plaatje. Je kan het eventueel wel preloaden met javascript, maar waarom zou je? Maak gewoon een preloader in flash, waarvan overal wel een tutorial te vinden is. Tja, dan zie je maar even 3 loaders in beeld... lijkt me een betere oplossing dan dat je heel moeilijk met javascript alles gaat preloaden. En inderdaad blijft de vraag.. waarom frames gebruiken als alle 3 de frames flashcontent bevatten.
Link naar reactie
Bedankt Jurriaan voor je reactie. Ik kan wel 3 loaders gebruiken, maar als dan de 1e loader klaar is dan zijn de 2e en 3e loader nog bezig, dus dat is niet mooi. Ik moet wel met frames werken, want als je op een link klikt in het bovenste(frame1) flashfilmpje wordt de link(=html pagina) geladen in het 2e frame, het 2e frame bevat dan dus geen flashcontent meer. Jurriaan, je zei dat het eventueel [i:d855858b54]wel[/i:d855858b54] kan met javascript. Zou je me ajb kunnen vertellen hoe dat dan moet? Bvd, Klaas
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...