Ga naar inhoud

PHP invoegen in HTML


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:127651dbf0="BasHamar"]Geef het bestand waarin je de poll wil gebruiken de extensie [b:127651dbf0].php[/b:127651dbf0] en plak de regel die je hebt gekregen op de plek waar je hem wil gebruiken. Jouw server moet natuurlijk wel PHP ondersteunen. - Basje.[/quote:127651dbf0] dat is 't um nou juist. Mijn poll host ik op Lycos (ads) maar mijn website op brinkster (ad-free). Ik wil dus in een html bestand, dat op brinkster staat, een php pagina invoegen voegen.
Link naar reactie
Maar ik kan dus geen "gegevenseiland" invoegen zoals je kunt doenmet XML [u:44d8ff7273]in[/u:44d8ff7273] HTML Bv: [code:1:44d8ff7273] <html> <head> <title></title> </head <body> <xml id="externdoc" scr="http://www.mijnurl.ext/bestand.xml></xml> </body> </html> [/code:1:44d8ff7273] Zoiets is dus [b:44d8ff7273]niet[/b:44d8ff7273] mogelijk met een link naar een php bestand? En als dat niet mogelijk is is er dan een optie om een LINK te maken van de volgende "script-regel" <?php require 'www.mijnurl/dir/dir2/booth.php'; display_booth(1); ?> er bestaat ook een display_booth(2) etc etc
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...