Ga naar inhoud

Moderators: kleine uitzondering gevraagt! (PHP formulier)


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik ben weer uit mijn donkere hoek gekropen waar ik mij de afgelopen dagen heb zitten schamen over mijn stylesheet probleem en durf het aan om een nieuwe vraag te stellen..... :wink: Maar goed! De gewenste uitzondering is: misschien is dit een script request ik weet het niet. Vraag: Ik heb meerdere formulieren gemaakt die op elkaar aansluiten om deze in te vullen moeten meerdere pagina's doorlopen worden. Dit werkt allemaal wel, het enige probleem is dat op het moment dat iemand bij het overzicht denkt: [quote:411c01c565]Hmm, dat had ik toch beter anders kunnen doen...[/quote:411c01c565] en hij klikt dan terug zijn alle ingevulde waarde weer leeg. Ik heb geen flauw idee hoe ik zoiets kan veranderen. Er komt trouwens ook een meldng: [quote:411c01c565]Warning: Page has Expired The page you requested was created using information you submitted in a form. This page is no longer available. As a security precaution, Internet Explorer does not automatically resubmit your information for you. To resubmit your information and view this Web page, click the Refresh button. [/quote:411c01c565] Ik weet dat het wel kan want op grote sites (bv MS) kan dit wel, wordt hier Javascript gebruikt ofzo? Bedankt, Marcel
Link naar reactie
Bedankt voor de reactie! Maar de oplossing met submit werkt niet. Hoe zou ik het met sessies moeten doen? Ik gebruik nu wel sessies maar niet voor deze doeleinden. Zou ik alle velden in een sessie moeten zetten en bij ieder veld kijken of een sessie variabele beschikbaar is, en zoja deze waarde plaatsen? Maar kom ik daarmee van die refresh pagina af?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...