Ga naar inhoud

hulp bij het maken van een bestelformulier


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Zijn hier nog mensen die mij zouden willen helpen bij het maken van een bestel formulier? Ik ben een begineling, en ik vind hier alleen uitleg als het formulier al bijna klaar is maar nog niet helemaal goed werk. Maar ik zoek hulp vanaf het begin. Ik gebruik Golive 5, is dat handig hiervoor of kan ik beter met een andere editor zo'n formulier maken? alvast bedankt, Erwin
Link naar reactie
Ik heb nog geen idee waarmee je moet beginnen. :oops: Ik zie het zo voor me: je hebt je product en daar achter kan je kiezen voor het aantal dat je wil bestellen. Bij deze site hebben ze het er erg goed uitzien vind ik: http://www.bodyfood.nl/ maar hoe krijg je het voorelkaar dat het produckt dat je in je wagentje stop later op het bestel formulier komt te staan? maat je daar al rekening mee gaan houden voor dat je aan de opmaak begint? Hopelijk ben ik duidelijk genoeg, ik wil graag zo'n formulier maken maar hoe begin ik? :-?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...