Ga naar inhoud

I-Frame probleem!


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een probleempje met I-Frame, ik maak m'n site met dreamweaver 4.01 en ik heb daarin allemaal Layers gemaakt, en in m'n Layer MENU heb ik allemaal links maar ik wil nu via I-Frame de links naar een andere Layer linken, dat daar de pagina's verschijnen, de Layer heet LINK, ik heb nu dit scipt: <IFRAME src="home.htm" scrolling="NO" frameborder="0" width="300" height="300"></IFRAME> Hoe kan ik zorgen dat ik een link aanklik in de Layer MENU de pagina zich daarna opend in de layer LINK, kan iemand me helpen?
Link naar reactie
<html> <head> <title>Probeersel</title> </head> <body bgcolor="#FFFFFF" text="#000000"> <div id="menu" style="position:absolute; left:34px; top:45px; width:73px; height:123px; z-index:1"> <a href="nieuws.htm" target="home">Nieuws</a> </div> <div id="home" style="position:absolute; left:174px; top:47px; width:332px; height:297px; z-index:2"> <IFRAME src="home.htm" name="home" width=100% height=100%></IFRAME> </div> </body> </html> Ik zit nu nog maar met 1 probleem, het is me gelukt om in de Layer "menu" een link te maken die zich opend in het I-Frame in de Layer "home", maar het probleem is als de pagina zich opend in het i-frame dat het frame te klein is, en ik dacht al doe ik width=100% height=100% dat het i-frame zich automatisch aanpast aan de pagina die erin verschijnt, maar dat werkt niet. Kan iemand me vertellen hoe het wel moet?
Link naar reactie
[quote:0178bda4ff="ExtremO"]Bedankt voor de hulp he NIET dus, maar gelukkig zijn de mensen bij gathering.tweakers.net aardig om me te helpen.[/quote:0178bda4ff] Tja, op deze manier helpt iedereen je graag.... :roll: anyways, tweakers is nu eenmaal een iets drukker forum en daar komen dus ook mensen die niet iets beters te doen hebben op zaterdagavond. patience is a virtue toch? Voor de mensen die het wel iets kan schelen :wink: is dit de link naar de oplossing: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/609365 t.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...