Ga naar inhoud

Mac & Pc


anoniem

Aanbevolen berichten

Je kan bijvoorbeeld controleren bij het laden van de site welke schermresolutie diegene gebruikt. En nu wil ik dus kijken of het mogelijk is dat er gecontroleerd wordt of Pc of Mac. Bijvoorbeeld: windows 98, 2000, en mac, enz... Greetz, ronald P.s. ik bedoel zo iets... .. alleen dus controleren zoals hierboven staat beschreven. [code:1:5a34e4fd73] <script language="JavaScript"> if (screen.width==800) { document.location = 'content-right800.html'; } else if (screen.width==1024){ document.location = 'content-right1024.html'; } else if (screen.width > 1024){ document.location = 'content-right1024.html'; } </script> [/code:1:5a34e4fd73]
Link naar reactie
[quote:6313dab8bc="SabineBos"][url]http://javascriptkit.com/script/cut22.shtml[/url] Dat kostte me 10 seconden om te vinden. :roll: :wink:[/quote:6313dab8bc] Als je weet waar je moet zoeken is het wel makkelijk, ja... :P En hoe kan ik de mensen met dit script door sturen per windows bijvoorbeeld naar een andere pagina... :o Greetz, ronald
Link naar reactie
[quote:41b4699b05="teacher"]welkom op C!T: http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=60076 punt 3. eerst zoeken (browser redirect) dan vragen. t.[/quote:41b4699b05] Ik vroeg ook alleen maar of het mogelijk was en ik gaf er een voorbeeld bij van wat ik bedoelde. Meer niet hoor... en dus geen script request zoals vernoemd in punt 3. Want die had ik keurig gelezen. Greetz, ronald
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...