Ga naar inhoud

php en cookie vraagje


anoniem

Aanbevolen berichten

Voor mij site wil ik een cookie plaatsen. Nu vond ik in wat tutorials dat dat moet met bijv: <?php Setcookie("testcookie","$thema"); ?> Als ik dezse regel invoer dan krijg ik de volgende melding Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at /var/www/html/eerstekeer/html/formulieren/ervaringen.php:10) in /var/www/html/eerstekeer/html/formulieren/ervaringen.php on line 59 Wie weet er raad mee? Ook las ik ergens dat ik een $head en $tail moest benoemen. Maar als ik dat doen dan loopt het script al vast bij deze twee variablen.
Link naar reactie
ob_start() is alleen voor designers die niet kunnen programmeren (toch, Bill?) :D Maar goed, als je een pagina maakt dan kan je het beste eerst alle berekeningen en weet ik wat nog meer doen, vervolgens verstuur je headers en schrijf je cookies, en pas als laatste stuur je de visuele output naar de browser. Op deze manier heb je ob_start() helemaal niet nodig en hou je het voor jezelf overzichtelijk. - Basje.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...