Ga naar inhoud

Capaciteiten van MySQL


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, ik ben van plan een image gallery te maken waarbij er een gigantisch aantal foto's aan hoge beeldkwaliteit in een MySQL database moeten ondergebracht worden. Nu heb ik een vraagje over de "trekkracht" van zo een database. Kan de werksnelheid van een volgeduwde MySQL database niet afnemen? Hoe zit het met de zogenaamde ongelimiteerd grote MySQL databases? Zijn deze inderdaad zo ongelimiteerd? Welk type hosting raadt u aan voor mij? Alvast bedankt voor uw reactie Tom
Link naar reactie
ongelimiteerd heb ik nog nooit iemand horen zeggen en dat kan ik me ook nouwelijks voorstellen. En ja.. uiteraard gaat de snelhuid achteruit als er door meer data wordt gezocht. De echte vraag is.. waarom zet je in vredesnaam het hele plaatje in een database? Dat is over het algemeen niet verstandig. Sla de plaatjes op in een folder op de server en zet alleen een verwijzing naar het plaatje in de database. Moet je kijken hoeveel plaatjes jij zult kunnen opslaan
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...