Ga naar inhoud

Gefrustreerde moderators


anoniem

Aanbevolen berichten

Zeg Bill Gates (die naam staat me om de een of andere reden sowieso niet aan, maar dat zal wel aan M$ liggen), ik vindt je wel heel erg triggerhappy met het closen van de post, ik stel gewoon netjes een vraag en [b:7382092f55]REQUEST HELEMAAL GEEN COMPLEET SCRIPT[/b:7382092f55] want zo als je het zelf al hebt neergeplant in je EIGEN sticky topic is het nietde bedoeling om mensen complete scripts te gaan voorkauwen en dat verwacht ik hier dus ook niet. Maar een beetje hulp of sturing in de goede richting is altijd welkom, waar heb je anders dit forum voor, voor een select groepje hiellikkers waar meneer Bill het goed mee kan vinden omdat zij wel al het hele genre programmeertalen van buiten kennen ?? Maar goed, je weet echt vrienden te maken ??? :-? btw, als je me wil bannen, ga je gang, want ik ben je aan het flamen, gut o gut o gut...... waar gaat het heen met onze maatschappij, oude vrouwtjes helpen we ook al niet meer met oversteken, dat ze maar een stoplicht neerzetten.....
Link naar reactie
"Ik heb een script (en verder ook echt niets vermelden), en nu moet het dit en dit doen.", daar kunnen wij toch _compleet_ niets mee? Gewoon zelf de oplossing proberen te zoeken en dan terugkomen als het nog niet lukt. Daarnaast heeft Jurriaan je al een duw in de richting gegeven (wat neerkwam dat je gewoon eens moest zoeken, wat ook in de FAQ staat) en ik ook al. Dus wat klaag je nu? Daarnaast heb je de FAQ zeker niet al te best gelezen, want daar staat toch echt:[quote:1e9fb27376]Bij klachten over een user is de moderator het eerste aanspreekpunt; [b:1e9fb27376]stuur een prive bericht of een maitje naar een van ons[/b:1e9fb27376]. Ook als je klachten over ons hebt, kan je deze natuurlijk bij de betreffende moderator kwijt.[/quote:1e9fb27376]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...