Ga naar inhoud

YaBB <-> phpBB


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:677c23c3d9="paas"]Heb momenteel diverse YaBB-forums(fora) op mijn webserver draaien. Ben van plan om over stappen naar phpBB. Weet iemand de verschillen (voordelen/nadelen/veiligheid/performance etc.) tussen beide forums?[/quote:677c23c3d9] Ik had vroeger ook Yabb en dat forum is (naar mijn mening) onoverzichtelijker. Ik heb nu PHPbb en dan bevalt me wel. De verschillen zijn te veel om op te noemen. ik vin phpBB beter. 8)
Link naar reactie
Een phpbb en een yabb forum doen weinig voor elkaar onder qua funkties. Een van de grote voordelen van een phpbb is dat de admin de grootte van de privé berichten boxen kan wijzigen. Nog een voordeel van een phpbb forum is dat je op een eenvoudige manier de database kan backuppen en die funktie zit niet op een yabb forum. En het is zelfs mogenlijk, maar dat is voor zeer ervaren php programeurs om het uiterlijk zodanig te modificeren van een phpbb board dat je niet meer in de gaten heb dat je een phpbb forum gebruikt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...