Ga naar inhoud

Nieuwe vraag: window.document.f1.t[z].value++; LUKT NIET


anoniem

Aanbevolen berichten

[color=red:1bec67e3da] [b:1bec67e3da]LET OP NIEUWE VRAAG![/b:1bec67e3da] function myButton_onclick() { for (z = 0; z <= 10; z++) window.document.f1.t[z].value++; } Ik heb allemaal teksveldjes met de namen t1, t2, t3 t/m t10. Als de user ze wil verhogen allemaal drukt ie op de knop en dan moet het gaan. Eerst had ik de code uitgeschreven voor elke t1/t10 maar ik d8 via for loop gaat het beter. Echter ik krijg volgende foutmelding: 'window.document.f1.t' is geen object. Wat o wat moet ik doen. Bij voorbaat dank [/color:1bec67e3da]
Link naar reactie
Ik kan me voorstellen dat het raar klinkt, maar billie, bedankt dat je me niet wilde helpen. Daardoor ging ik zelf op zoek naar de oplossing en GUESS WHAT? Psies: EUREKA! Ik rende weliswaar niet naakt de straat op, maar mn blijdschap kende geen grenzen. Als je me niet gelooft is hier mn oplossing: [size=9:b38de5aec8]var araArray = new Array(); i = 0; function asra(nAsra) { for (n = 0; n <= araArray.length; n++) // Doorloop alle array elementen en if (nAsra == araArray[n]) // kijk of daar twee zelfde in zitten. { araArray = araArray.reverse(); // Deze stuk code wordt araArray.length = araArray.length - (n+1); // uitgevoerd ALS er een araArray = araArray.reverse(); // gelijkenis is gevonden var naal = araArray.length; // i = araArray.length; } araArray[i] = nAsra; window.document.f1.ara.value = araArray; window.document.f1.ara2.value = araArray.length; i++; } [/size:b38de5aec8] Dit regeltje werd eraan toegevoegd: [b:b38de5aec8]i = araArray.length;[/b:b38de5aec8] Oplossing zit em in de simpele dinguh! ps : billie, jongetje, volgende keer moet je me wel helpen :lol:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...