Ga naar inhoud

select box vraag


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, met deze regel kom de naam van de persoon er zelf in te staan <td><input type="text" name="player name" value="<?PHP echo"$userinfo[name]"; ?>"></td> maar ik wil niet dat ze hun naam kunnen veranderen ik dach dan maak ik er dit van <td><select size="1" name="player name" value="<?PHP echo"$userinfo[name]"; ?>"></td> maar nu zet hij de naam van de persoon er niet in wat is de oorzaak en hoe kan ik het oplosen
Link naar reactie
In een select box geef je één waarde mee per optie. Maak hierbij dus gebruik van <OPTION VALUE="$waarde">. Vb.: [code:1:113e1fb8ec] <SELECT SIZE=3 NAME="telling"> <OPTION VALUE=1>1 <OPTION VALUE=2>2 <OPTION VALUE=3>3 </SELECT> [/code:1:113e1fb8ec]Maar zoals scriptsnet al aangeeft is het een beetje overbodig om een select box te gaan gebruiken als je toch niet wilt dat de gebruiker zijn/haar naam kan aanpassen. Dan kun je het of in een hidden veld zetten of als 'vaste' tekst opnemen in je formulier.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...