Ga naar inhoud

Afmeting tabel na opstarten wijzigen


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik probeer de grootte van een tabel dynamisch te wijzigen. De tabel is een menu waar een aantal menuopties in staan. Door de tekstgrootte aan te passen met een script wil ik de tabel laten verschijnen en laten verdwijnen. Achtergrondkleur en borderkleur kunnen wel met een css/script verandert worden maar het lukt me niet met de tekstgrootte.
Link naar reactie
Ik kan de tabel wel in een layer zetten maar dan kan ik de tabel niet laten verschijnen zoals ik wil. Dit is niet in 1 keer, maar de grootte in een script aanpassen zodat het menu als het ware openklapt. De tabel in een layer lost dit niet op. Trouwens, punt 3 ?!?!?!?!?!. Ik zoek eerst voordat ik iets vraag, dan pas vragen, doe jij dit ook heer Gozeling
Link naar reactie
[quote:940c7e7ffa="GameSurfer"]Ik zoek eerst voordat ik iets vraag, dan pas vragen, doe jij dit ook heer Gozeling[/quote:940c7e7ffa]Vast, maar dat kunnen wij niet ruiken heh? En alleen zeggen: "ik heb gezocht" is niet voldoende, dat kan iedereen beweren. Maar in dit geval doe je zelf wel zichtbaar moeite, dus dan is punt 3 niet van toepassing wat mij betreft...
Link naar reactie
gelukkig maar. Die zichtbaarheid/onzichtbaarheid kun je net zo goed op de table zelf zetten als op een layer. Je kan met setInterval() de grootte verschalen middels het style object of door verschillende classes toe te kennen. Denk er wel aan dat css-properties in javascript iets anders heten. Zo zijn er geen streepjes '-'. font-size wordt fontSize, background-color backgroundColor, dus bijvoorbeeld mytable.style.height = i++ + 'px';
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...