Ga naar inhoud

phpBB forum


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een aantal mb webspace bij verschillende webhosts (deds,tripod,...) en ik wou graag een phpBB forum erop zetten!(op 1 van die verschillende :lol: ) Alleen erstaat dat er een MySQL 3 of 4 op moet zitten, moet dat dan bij mijn stuk staan of op het van de provider? Ook moet er een server zijn MS Acces XP kan je erop zetten alleen dan kunnen er maar een paar mensen tegelijk online op zijn dus moet ik een andere hebben, welke? (als het al kan) moet gratis zijn! Is het eigelijk wel mogelijk om een phpBB op een gratis host te zetten of moet je je eigen server hebben? ALvast bedankt De readme van phpBB staat hier: [url]http://home.deds.nl/~i-gamez/phpbb.htm[/url]
Link naar reactie
k_koen_k wordt nu voor de derde maal erop gewezen dat hij zelf ook wat moet doen en niet iedereen na elke actie moet mobiliseren. Schijnbaar wil hij het in enkel minuten voor elkaar hebben en is niet van plan om zelf ook maar iets te lezen. Maar zo werkt het niet. Zelf even de handleiding doornemen en anders gewoon geen forum nemen.
Link naar reactie
Bij aanmelden: [color=red:89f9928cc9]Warning: Cannot add header information - headers already sent in page_header.php on line 449 Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at /data/members/free/tripod/nl/p/h/p/phpbbforum/htdocs/phpBB2/includes/page_header.php:449) in page_header.php on line 450 Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at /data/members/free/tripod/nl/p/h/p/phpbbforum/htdocs/phpBB2/includes/page_header.php:449) in page_header.php on line 451[/color:89f9928cc9] Aanmelding is echter wel gelukt. En inloggen en plaatsen van een bericht gaat overigens wel goed. Succes verder.
Link naar reactie
Ik heb het forum geinstalleerd zonder verder problemen. Alleen als je je geregistreerd hebt komt er boven aan te staan: [color=red:1550bd0c58]Warning: Cannot add header information - headers already sent in page_header.php on line 449 Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at /data/members/free/tripod/nl/p/h/p/phpbbforum/htdocs/phpBB2/includes/page_header.php:449) in page_header.php on line 450 Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at /data/members/free/tripod/nl/p/h/p/phpbbforum/htdocs/phpBB2/includes/page_header.php:449) in page_header.php on line 451[/color:1550bd0c58] Ik heb zelf niet aan de bestanden 'gerommeld' Nu heb ik het page_header.php bestand geopend en er staaat op de regels 449,450,451 het volgende: [color=red:1550bd0c58]header ('Cache-Control: private, pre-check=0, post-check=0, max-age=0'); header ('Expires: ' . gmdate('D, d M Y H:i:s', time()) . ' GMT'); header ('Last-Modified: ' . gmdate('D, d M Y H:i:s') . ' GMT');[/color:1550bd0c58]3 Weet iemand wat dit betekend of wat ik fout heb gedaan? Ik kon nergens anders vinden wat dit in houdt (inc. de manual!!!)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...