Ga naar inhoud

Hoe kan ik een berichtvenster maken?


anoniem

Aanbevolen berichten

Wie kan mij helpen om als ik op een afbeelding klik op mijn pagina een bericht-venster krijg. Ik heb het al geprobeerd met: onclick=windows.alert('tekst') enz. Dit lukt wel maar ik krijg een standaard windows waarschuwing-venster. Echter boven in de balk blijft microsoft explorer... staan. Hier zou ik iets anders in willen zetten. Is dit mogelijk, of kan iemand mij iets anders aanraden. De opzet is dat er meerder afbeeldingen op mijn pagina staan en als ik op een afbeelding klik een msgbox krijg waar ik diverse teksten in kan plaatsen. B.V.D.
Link naar reactie
De bedoeling is dat de mensen kijken op deze pagina. Klikken op een afbeelding/foto en dan een klein venster krijgen met een paar regeltjes tekst. Ik heb dit al geprobeerd met onclick=window.alert('tekst\ntekst\ntekst'). Dit werkt goed. Alleen ik wil de titel veranderen in het waarschuwingsvenster. Of is er misschien iets anders in javascript om zo'n soort venster te krijgen.
Link naar reactie
oohw... dat javascript alert dingetje kan je niet veranderen. Je zou er een confirm van kunnen maken (dan het je een ok/cancel optie) Maar kan je niet een layertje later zien als bezoekers op de foto komen? Die kan je helemaal naar je eigen idee maken;[url=http://teacher.oncpd.nl/plaatje_layer.htm] kijk hier ff[/url]. t. enneh.. E.Gozeling... zo werkt het niet helemaal... ik snap dat je probeert te helpen, maar heb je jouw optie getest?
Link naar reactie
[quote:86bf0844d7="Annie"]pff, moeten we nu ook nog gaan testen? :([/quote:86bf0844d7] Ja natuurlijk, in dit geval zal het weinig uit maken als het niet helemaal klopt, maar als iemand problemen heeft kunnen foute oplossingen het juist erger maken. Daarom is het dus nodig om niet zomaar van alles neer te gaan zetten, maar een beetje na te denken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...