Ga naar inhoud

Formulier verzenden (html) en tegelijk nieuw venster openen


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb hetzelfde probleem als Rogier voor een pagina in html. Ik wil dus een formulier verzenden en dan tegelijkertijd een nieuw venster openen. Wat ik ook probeer, het lukt me niet. Mijn codes zijn: <form method="post"action="mailto:mjanson@kabel.netvisit.nl" enctype="text/plain"> hier komt tabel met formulier en dan heb ik <input type="reset" value="Beginwaarden"> <input type="submit" value="Verzenden"> Als ik er een target bijzet, dan wordt direct het nieuwe venster geopend, i.p.v. na het drukken op de knop "verzenden". Weet jij of iemand anders hier een oplossing voor? mvg Monique
Link naar reactie
[quote:7f343f2ebd="teacher"]bij je button: onclick="window.open etc..." t.[/quote:7f343f2ebd] Je bedoelt zoals hieronder? Dan vliegt de pagina "trainingen"direct open, voordat ik ook maar iets van het formulier kon invullen <p align=center><input type="reset" value="Beginwaarden"> <input type="submit" value="Verzenden" input type="button" "onClick=window.open("trainingen.html)"> </font></P> </form>
Link naar reactie
tja, het blijft lastig die aanhalingstekens... maar goed, here goes: [code:1:2247e9b31e] <input type="button" value="doe het" onClick="venster=window.open('http://www.yahoo.com','venster','toolbar=no,location=no, directories=no,status=no,menubar=no,scrollbars=no, resizable=yes,width=560,height=480,left=150,top=30'); return false;"> </form> [/code:1:2247e9b31e] wel nog ff de variabelen aanpassen :) grtzz t.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...