Ga naar inhoud

htacces werkt niet bij index.php?pagina=


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo mensen Eerst even een globaal overzicht hoe het er voor staat Website - leden - algemeen - rest Onder de map leden heb ik htacces en passwd gezet, dit werkt jammer genoeg alleen wanneer ik www.website.nl/leden doe Wanneer ik www.website.nl/index.php?pagina=leden/inloggen dan werkt het niet :(( Hoe kan ik het oplossen :S:S ? Ik heb als antwoord ergens anders gehad dat ik moest werken met een header ofzo. Iemand een idee hoe ik het kan oplossen. Alvast bedankt Rene
Link naar reactie
Als je een oplossing wil zal je eerst het probleem goed moeten uitleggen. Ik kan wel tot op zekere hoogte gaan gokken, maar het is veel te warm om onnodig werk te verrichten, dus als je even wat dingen kan verduidelijken dan zou dat enorm helpen. [list:c2a34287e7] [*:c2a34287e7]Wat doet de index.php bijvoorbeeld? [*:c2a34287e7]Heb je al gekeken op de php site naar de [url=http://www.php.net/header]header()[/url] functie uit de andere tip die je al gekregen had? [/list:u:c2a34287e7]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...