Ga naar inhoud

[PHP] Grote variablen overzetten naar een volgende pagina.


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik werk nu aan een soort van CMS systeempje (zover je t dat mag noemen :wink: ). Nu wil ik hiervoor een webbased interface maken. Op dit moment heb ik een HTML formulier... daar vul je dan je hele tekst in. Als je vervolgens op de knop "Submit" klikt, wordt de pagina opnieuw geladen, PHP code ziet dat er wat is ingevoerd en hij gaat de inhoud in de database updaten. Met kleine teksten werkt dit perfect. Alleen met grote stukken tekst kan je op de submit knop klikken wat je wilt, maar er gebeurt gewoon niets. Ik denk dat dit komt doordat de tekst dan te lang is om in de header te plaatsen... maar hoe krijg ik de tekst dan naar een volgende pagina... moet ik het dan tussentijds in bestanden gaan opslaan op de server... of zijn er ook andere mogelijkheden? Alvast bedankt!
Link naar reactie
Ok hier is de code.. het is maar een klein bestandje.. en werkt inderdaad met de GET methode (code index.php): [code:1:5a36b3353a] <HTML> <BODY> <?php if ($update == 1) { mysql_connect ("localhost","blaat","blaat"); mysql_select_db("nog meer blaat"); $toevoegen = mysql_query("UPDATE cms_website SET page_content = '$code' WHERE page_id = $page_id"); } ?> <FORM name = "website" action = "index.php" method = "get"> <TABLE> <TR><TD>Page_ID</TD><TD><INPUT type = "text" name = "page_id"></TD></TR> <TR><TD>Inhoud</TD><TD><TEXTAREA name = "code" cols = "100" rows = "50"></TEXTAREA></TD></TR> <TR><TD></TD><TD><INPUT type = "hidden" name = "update" value = "1"><INPUT type = "submit"></TD></TR> </TABLE> </FORM> </BODY> </HTML> [/code:1:5a36b3353a]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...