Ga naar inhoud

form gegevens weg bij knop back


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb WINDOWS 98 2e Op mijn intranet (staat op een webserver) heb ik een formulier, hier hangen regels achter (if groter of kleiner of gelijk aan bla bla. ) Ik vul het formulier in en klik op submit. Als een veld niet goed is ingevuld komt er een melding .. veld is niet goed ingeveluld, klik op vorige ik heb dan een koppeling gemaakt <a href=""javascript:history.go(-1)"">Klik op vorige</a> Wanneer ik hier op klik dan zijn me gegevens in de velden weg! (de 1e keer, want vul ik het formulier dan weer in en klik weer op submit en klik dan op vorige, dan blijft het wel staan)? wel een opmerking, dit heb ik met een pc met Windows 2000 pro niet, dan blijven de gegevens wel gelijk staan! Ik ben wezen zoeken met cookies ect. maar eerlijk gezecht weet ik niet zo heel erg goed waar ik naar moet zoeken! is er iemand die dat wel weet, of hier een scriptje in moek komen te staan wat cookies vast houd van de vorige pagina!? of een andere oplossing? :roll:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...