Ga naar inhoud

Achtergrond in de standaard SubSilver stijl.....


anoniem

Aanbevolen berichten

....van een phpbbv2.01 forum???? Ik heb een probleem wat mij tot nu toe nog niet gelukt is om op te lossen. Het gaat om de achtergrond afbeelding die ik toe wil voegen. Als ik in het admin paneel de url van het achtergrond bestandje neer zet komt het niet op het scherm. Van de officieële phpbb site en forum ben ik ook niet veel wijzer geworden behalve dat het ergens in de "overall_header.tpl" of in de "subSilver.css" moet staan. Ik ben er al de gehele middag er mee bezig geweest en het lukt me nog niet. Weet misschien een van jullie hoe ik dit probleem op kan losssen???
Link naar reactie
De waarde voor de body-background wordt wel opgeslagen in de database, maar deze wordt nergens gebruikt binnen de template. Om dit te verhelpen vervang je onderstaande code uit [color=darkred:20ecd40dd9]overall_header.tpl[/color:20ecd40dd9] [code:1:20ecd40dd9] body { background-color: {T_BODY_BGCOLOR}; [/code:1:20ecd40dd9] door: [code:1:20ecd40dd9] body { background-image: url({T_BODY_BACKGROUND}); /* background-color: {T_BODY_BGCOLOR}; */ [/code:1:20ecd40dd9]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...