Ga naar inhoud

newbie vraag: hoe kan ik een invulscherm maken


anoniem

Aanbevolen berichten

Het makkelijkst zou ik het vinden als het automatisch (liefst niet via het email programmavan de gebruiker) naar mij gemailed zal worden. in een database zetten is ook prima, maar dan moet ik waarschijnlijk dagelijks kijken of een nieuwe veld is. Er hoeft niet perse gechecked te worden. Op zich zou het wel aardig zijn om te checken of er een valide emailadres of telefoon nummer wordt opgegeven? hmm weet niet wat ik nog meer moet vertellen
Link naar reactie
[quote:17555e50cf="scriptsnet"]De server ondersteunt php 4.0.6 :([/quote:17555e50cf]Dat is de main server van XS4all, beetje kortzichting om dan maar meteen te concluderen dat dat op alle servers zo is. XS4all heeft een complete batterij aan servers en het ligt aan het account dat je hebt wat er ondersteunt wordt. Als je gewoon een standaardaccount heb (dat je krijgt bij een inbelverbinding of ADSL) kun ja alleen de kant en klare scripts van XS4all gebruiken en dat staat weer uitgelegd op de helpdeskpages...
Link naar reactie
[quote:a1da22441e="scriptsnet"]als je dat doet met een gebruikersnaam er achter dan zie je dat ook... dus xs4all zal die ook wel ondersteunen...[/quote:a1da22441e]Ja, nogal logisch, omdat ie alleen naar het domein kijkt, je kan iets willekeurings invullen... Check http://www.xs4all.nl/~dizze/index.php (mijn standaardaccount) maar, dat werkt niet...
Link naar reactie
[quote:d70ceb889d="bdegroot"]hoe kom ik daar achter, ik wil hem zetten op een server van Xs4all[/quote:d70ceb889d] maak een phpbestand je met notepad ofzo. noem hem phpinfo.php en zet in het bestand dit: [code:1:d70ceb889d]<? phpinfo(); ?>[/code:1:d70ceb889d] als je dan een pagina voor je krijgt wat hier op lijkt: [url]http://www.web-z.nl/phpinfo.php[/url] dan werkt php bij een fout melding werkt dat niet. of er moet staan dat het uit veiligheids maatregelen is. dan draait de server php in safemode.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...