Ga naar inhoud

Vevida website phpbb2 instalatie


Aanbevolen berichten

Hallo luitjes, Ik heb een vraagje over mijn website :oops: Ik heb een website gehost bij vevida met een database Mysql als ik mijn ftp proge open zie ik twee mappen DATABASE WWW ik kan met phpbb2 geen verbinding krijgen met mijn database dus ik kan hem niet installeren heb alles al geprobeerd. mijn vraag is moet de database leeg zijn??? er staat namelijk helemaal nix in. ik heb die site genomen omdat ik een forum op m'n site wou hebben. moet mysql nog installeren of iets anders om mijn database te activeren. ik hoop dat iemand mij kan helpen :o :o :o :o ik krijg er namelijk koppijn van van al het proberen ben nu al vier dagen bezig met dit. thx for helping Venom
Link naar reactie
Als het goed is heb je van je hoster een aantal gegevens van de database ontvangen (serveradres, inlognaam, wachtwoord, databasenaam). Zo niet dan moet je deze gegevens even opvragen en daarna invoeren in de configuratie file van phpBB. De DATABASE directory lijkt mij voor iets anders bedoeld dan voor je mysql database, dus daar hoef je verder niets te doen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...