Ga naar inhoud

[ASP] probleem met File System Object


Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem met het File System Object. Het creeren van het File System Object. gaat goed, maar zodra ik een een folder object of file object probeer te maken (met getFile / getFolder) ontstaat een nooit eindigende threat. Geen error messages, helemaal niks. Wat zie ik over het hoofd. Moet ik ergens folder security settings aanpassen? Ik werk met (test omgeving): -Windows XP pro -iis 5.1 [code:1:b9f5c1d243]dim oFileSystem, oFolder set oFileSystem = createObject("Scripting.FileSystemObject") set oFolder = oFileSystem.getFolder("E:\inetpub\sumi_test\sheets\temp\") for each oFile in oFolder.Files response.write(oFile.name) oFile.delete next [/code:1:b9f5c1d243] /E
Link naar reactie
Met de code is iig niets mis. Eigenlijk zou ik ook niet weten waarom het niet werkt, bijv. bij onvoldoende rechten krijg je namelijk afaik gewoon een [i:9e3011ca06]'Permission denied'[/i:9e3011ca06] error. Staat er ook niets in de application log? Misschien kan je proberen een keer een nieuwe versie van je scripting engine te installeren.
Link naar reactie
Ben er toevallig vandaag ook mee begonnen !!! Maar in mijn code staat: [b:197ccf4931]Server[/b:197ccf4931].CreateObject, en dat woordje 'Server' mis ik bij jou. probeer maar eens ;) en eventueel die laatste backslash verwijderen......ik zeg maar wat, hoor, ik maak zelf namelijk bijna geen fouten, dus kom ze ook niet tegen....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...