Ga naar inhoud

Schermresolutie


Aanbevolen berichten

hoe groter de resolutie, hoe meer er op je scherm kan. Dus in feite, hoe groter de resolutie hoe beter! Je moet er wel voor zorgen dat de lettertjes nog leesbaar blijven! Dus de resolutie ook niet te groot instellen! -------------------------------------- Bill is te slim... die verstaat de eenvoudige vragen niet zo goed :lol:
Link naar reactie
[quote:68ae77fe0e="xanderalferink"]Ik bedoel: Welke resolutie zou ik het beste kunnen gebruiken als ik een website maak en geen scrolbars links of onder wil hebben[/quote:68ae77fe0e]Je kan nooit met alles rekening houden... De meeste mensen gebruiken nog steeds 800*600, dus 750 bij 450 (dus de menubalken etc etc erafgetrokken) is voor de meeste mensen voldoende...
Link naar reactie
bron google?? 68% is meer voor de 800x600 gebruikers. Bijna alle grote 'statistiek'-sites spreken van het grootste aandeel voor 800x600, wat ook heel normaal is, aangezien meer dan de helft van de mensen niet weet hoe ze hun resolutie kunnen wijzigen. Ik persoonlijk vind het het beste om websites altijd op 800x600 te maken. Te brede zinnen lezen helemaal niet lekker en er komt dan teveel informatie in 1 keer op het scherm bij een hogere resolutie. Maar das heel persoonlijk natuurlijk...
Link naar reactie
Ik denk dat dat best klopt Jurriaan, voor Google dan... Komt je buurman met 3 minuten internet ervaring op Google? Nee, die gaat naar Ilse of zo... Ik denk dat de stats van startpagina.nl een veel beter beeld geven, daar komt een veel breder publiek. En daar is 800*600 nog steeds het grootste (las ik in de Net.Professional)...
Link naar reactie
[quote:28ba4e8765="Bill Gates"]Ik denk dat dat best klopt Jurriaan, voor Google dan... Komt je buurman met 3 minuten internet ervaring op Google? Nee, die gaat naar Ilse of zo... Ik denk dat de stats van startpagina.nl een veel beter beeld geven, daar komt een veel breder publiek. En daar is 800*600 nog steeds het grootste (las ik in de Net.Professional)...[/quote:28ba4e8765] Tja, maar gaat die buurman van 3 minuten ervaring ook meteen jouw site bekijken?!!?! Neem bijvoorbeeld mijn site: www.digidude.nl/usr/tetra waar bij Design etc. een sitecheck open staat, daar zoekt de gemiddelde gebruiker naar een webhost... Stats: [img:28ba4e8765]http://www.digidude.nl/stats.png[/img:28ba4e8765]
Link naar reactie
de gemiddelde internetgebruiker komt daar helemaal niet want die heeft daar niets te zoeken. Als je op zoek bent naar een webhost is de kans natuurlijk groot dat het om een ervaren gebruiker gaat, die hoogstwaarschijnlijk een hogere res. draait. En dat is precies wat die statistieken bevestigen..
Link naar reactie
[quote:bce0111837="Jurriaan R"]de gemiddelde internetgebruiker komt daar helemaal niet want die heeft daar niets te zoeken. Als je op zoek bent naar een webhost is de kans natuurlijk groot dat het om een ervaren gebruiker gaat, die hoogstwaarschijnlijk een hogere res. draait. En dat is precies wat die statistieken bevestigen..[/quote:bce0111837] Ik bedoel ook gemiddelde gebruiker die opzoek is naar hosting, tja, misschien een beetje ongelukkig uitgelegd door me...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...