Ga naar inhoud

Form posten naar een nieuw window


Aanbevolen berichten

Hallo, Kan iemand mij misschien mij vertellen hoe ik het volgende doe? Ik heb dus een formulier (form) in een webpage. De bedoeling is dat deze post naar een nieuw window dat geopend wordt als het form wordt gesubmit. Ik kom er alleen niet uit :(. Wie weet hoe ik dit voor elkaar kan krijgen? Ik heb al geprobeerd in JavaScript een variabele te maken, waar ik vervolgens een window.open() aan vastknoop, en daarna de target van het form op die variabele zet en dan de form submit. Maar dat werkt niet :(.. Alvast bedankt, Joost
Link naar reactie
[quote:84f3f80b72="manonholterman"]ik weet precies maar misschien moet je gebruik maken van asp of php in asp doe kun je iets ophalen met request("naam van veld") of met php doe je $_POST['naam van veld'] of $_GET['naam van veld'][/quote:84f3f80b72]Sorry dat ik het zeg, maar heb je uberhaupt de vraag doorgelezen? Je antwoord slaat namelijk als een tang op een varken. (no offence :D ) Anyway, om terug te komen op de vraag: je kan een form een [color=darkred:84f3f80b72]target="_blank"[/color:84f3f80b72] geven en dan zal de submit naar een nieuw window gaan (zelfde als bij een <a href> dus). Als je eerst een window opent met javascript, of wil submitten naar een window wat met [color=darkred:84f3f80b72]window.open()[/color:84f3f80b72] is geopend zal je de window.name van dat window moeten opgeven bij de target. voorbeeld:[code:1:84f3f80b72] <script type='text/javascript'> var w = window.open('dezestondtoevallignogopen.html', 'deTarget', 'width=400'); </script <form target='deTarget' action='iets.cgi' method='post'> <!-- rest van form --> </form>[/code:1:84f3f80b72] [size=9:84f3f80b72](en nu maar hopen dat ik de vraag goed begrepen heb ;) )[/size:84f3f80b72]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...