Ga naar inhoud

[asp] upload foutmelding "can't open file for writing&q


Aanbevolen berichten

Hallo, Met de upload component dundas upload (www.dundas.com) krijg ik steed de foutmelding "can't open file for writing". Op de website staat ook dat deze foutmelding voorkomt wanneer de rechten van de mapje waar naartoe wordt ge upload niet goed staan. Ik gebruik NT 4 met iis 4 en de rechten staan for het internet guest account op : special access (RW)(RW) zijn de rechten zo goed ingesteld? Groeten
Link naar reactie
[quote:4e0b3fb60a="HarrySnotter"] Met de upload component dundas upload (www.dundas.com) krijg ik steed de foutmelding "can't open file for writing". Op de website staat ook dat deze foutmelding voorkomt wanneer de rechten van de mapje waar naartoe wordt ge upload niet goed staan. Ik gebruik NT 4 met iis 4 en de rechten staan for het internet guest account op : special access (RW)(RW) zijn de rechten zo goed ingesteld? [/quote:4e0b3fb60a] Nee, Nu kunnen alleen [i:4e0b3fb60a]bestaande[/i:4e0b3fb60a] bestanden gewijzigd worden. Je moet ook nog creëer rechten toevoegen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...