Ga naar inhoud

applet verschijnt niet


Aanbevolen berichten

Bij mij werkt het wel, al gaan er wel een paar dingetjes mis, mogelijk door de vele pop-ups (vastlopen browservenster, sommige downloads werken niet) Is dat je eigen site of probeer je gewoon iets te downloaden? Ik ben niet meer zo thuis in Java, maar er staat me bij dat in IE6 de Virtual Machine niet meer meegeleverd wordt. Zou dat iets kunnen zijn? Zelf heb ik W98 + IE5.5. Dat wat er bij mij niet goed werkt lijkt me eerder door dat ingewikkelde pop-up gedoe te komen dan door de Java VM. Die pop-ups floods zijn altijd verschrikkelijke krengen die je hele systeem op tilt zetten.
Link naar reactie
Yep, been there, done that. Het lullige is, dat het zich voordoet op de pc die ik aan de buren verkocht heb. Ik weet veel van computers, maar nu komt het net over of ik er niks van af weet. Ik heb het zelf ook een keer gehad en toen heb ik meen ik javasetup gedraait en toen was het probleem over. Nou, nu niet dus!.
Link naar reactie
Oh jé, ik weet precies wat je bedoelt. En als ik dan ook nog in andermans huis moet gaan zitten computeren wordt het er al helemaal niet relekster op. Wat misschien een idee is, omdat die MP3-site naar mijn smaak nogal bug-gevoelig in mekaar zit (hij wil ActiveX bevestiging, hij wil goedkeuring van gebruik van een gesigneerd programma, hij wil ondertussen allemaal pop-ups loslaten): Testen met 2 eenvoudige Java-dingetjes (1 x "Hello World!', dus java-class en 1 x een eenvoudige java-applet) of het aan de Java-weergave van de PC ligt, of aan de code van de website. Wat denk je daarvan? Je kan Windows wel opnieuw installeren maar dan weet je nog steeds niet hoe het zit.
Link naar reactie
[quote:abdf499188="Rumaro"]Er behoort een applet te komen, maar die komt niet. Niets helpt.[/quote:abdf499188] [quote:abdf499188="Rumaro"]Nou, wat moet ik doen, zodat die applet er WEL komt ?.[/quote:abdf499188] http://www.anti-leech.com/wakeApplet.class HTTP/1.0 [b:abdf499188]404[/b:abdf499188] Zegt dit al genoeg? :) [b:abdf499188]404 document not found![/b:abdf499188] Met andere woorden... Je kan wachten tot je een ons weegt, maar die applet bestaat gewoon niet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...