Ga naar inhoud

een aantal dropdownmenu's (hij is nog neit gevraagd!!)


Aanbevolen berichten

ok, ik heb een html site - een flash site - een intro voor de flash site ik wil graag zo een form hebben dat als je er op klikt dat je dan zo een hele lijst krijgt waar je uit kan kiezen. volgens mij heet dat een jumpmenu ofzow. maar goed in de jumpmenu staat dus: "please select option" "html site" "flash site" als diegene nou op please slect option klikt, en dan op enter website dat er dan een alertbox komt waar staat; "please select option before entering website". selecteert hij html website, dan klikt hij dus nog op ga naar website(submit knopje) maar als ie dan op flash site klikt, dan meot er nog een menu komen in die jump menu komt "flash intro" "zonder flash intro" begrijpen jullie het een beetje???????????????????????????????????????? ** volgens mij is dit een script request, maar goed ** ALVAST BEDanKT VOOR HET LEZEN!!! ------------------------------------------- en als het kan.wanneer hij alles heeft gekozen dan moet er zo een alertbox komen waar staat: "wilt u dat uw keuzes opgeslagen worden in een cookie"
Link naar reactie
[quote:75f7a1cf4f="Acid Puke"] begrijpen jullie het een beetje???????????????????????????????????????? [/quote:75f7a1cf4f] Nou nee, niet echt. Kan aan mij liggen hoor :wink:... Maar kun je misschien proberen het iets duidelijker uit te leggen? Trouwens, het gebruik van hoofdletters en punten in je post kan voor de overzichtelijkheid ook geen kwaad....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...