Ga naar inhoud

Waar vindt ik een goede basiscursus PhP


Aanbevolen berichten

Ik vind die handleidingen van php freaks niet heel erg duidelijk. In programmeren en dergelijke ben ik namelijk niet vooruit te branden. Er zijn veel betere (uitgebreidere) tutorials voor php. Deze zijn echter wel in het engels, maar daar zullen de meeste mensen geen problemen mee hebben. Ik heb zo snel niet een linkje. Ik zal ff voor je zoeken. [edit] Het ding staat niet meer in m'n geschiedenis en ook niet in m'n bookmarks. Dus ik moet ff een maat van me vragen of ie die link nog heeft. Ik post het zsm. [/edit]
Link naar reactie
[quote:54b9bed01a="gandalfxxx"]Ik vind die handleidingen van php freaks niet heel erg duidelijk. In programmeren en dergelijke ben ik namelijk niet vooruit te branden. Er zijn veel betere (uitgebreidere) tutorials voor php. Deze zijn echter wel in het engels, maar daar zullen de meeste mensen geen problemen mee hebben. Ik heb zo snel niet een linkje. Ik zal ff voor je zoeken. [edit] Het ding staat niet meer in m'n geschiedenis en ook niet in m'n bookmarks. Dus ik moet ff een maat van me vragen of ie die link nog heeft. Ik post het zsm. [/edit][/quote:54b9bed01a] Engels is inderdaad niet echt het probleem, alvast bedankt!!! Bas
Link naar reactie
Op http://www.jacqieline.com/tutorials.php staan ook een aantal php-tutorials. Heb toevallig gisteren de eerste paar gevolgd om ook maar eens wat kennis van php op te doen. Ging best aardig, maar kan je vast waarschuwen voor de eerst tutorial. In het form wat opgebouwd wordt met echo's moet je voor de " een ' plaatsen.. Euhmm.. zo: echo "<input type="text" name="leeftijd" size="3"><br>"; moet dan worden: echo "<input type='"text"' name='"leeftijd"' size='"3"'><br>"; Succes, Elja
Link naar reactie
[quote:bdf583b12e="Elja Trum"]... In het form wat opgebouwd wordt met echo's moet je voor de " een ' plaatsen. ... moet dan worden: echo "<input type='"text"' name='"leeftijd"' size='"3"'><br>"; [/quote:bdf583b12e] nee ;) je moet voor de " een \ plaatsen (escapen van karakters) of je moet ze vervangen door een ' dus: [color=darkred:bdf583b12e]echo "<input type=\"text\" name=\"leeftijd\" size=\"3\"><br>";[/color:bdf583b12e] of [color=darkred:bdf583b12e]echo "<input type='text' name='leeftijd' size='3'><br>";[/color:bdf583b12e] succes verder met de tutorials.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...