Ga naar inhoud

van host verwisselen...


Aanbevolen berichten

hallo, ik heb nu een forum(phpBB) bij de gratis host lycos... als ik ooit besluit om een domein te kopen en ik wil dan mijn forum met alles erop en eraan verplaatsen, kan dat? Dus ik bedoel alle instellingen die in het Administratiepaneel zijn aangebracht overplaatsen naar de nieuwe host! De database is denk ik geen probleem met back-ups... Wie weet hier meer over? Alvast bedankt, Anthony
Link naar reactie
[quote:6a8d6ffb4c="kajutsa"]hallo, ik heb nu een forum(phpBB) bij de gratis host lycos... als ik ooit besluit om een domein te kopen en ik wil dan mijn forum met alles erop en eraan verplaatsen, kan dat? Dus ik bedoel alle instellingen die in het Administratiepaneel zijn aangebracht overplaatsen naar de nieuwe host! De database is denk ik geen probleem met back-ups... Wie weet hier meer over? Alvast bedankt, Anthony[/quote:6a8d6ffb4c]geen probleem. php-scripts overzetten en dump maken van de database en deze weer importeren op de nieuwe server (bijv. via phpmyadmin), nog even de config-files aanpassen met de gegevens van de nieuwe server en klaar ben je.
Link naar reactie
wat wordt BTW. allemaal in de database-backup opgeslagen? Alleen de forums en berichten etc? Dus al zou je back-up op een andere host zetten, dan heb je alleen weer dezelfde forums met de berichten erin? (En natuurlijk alle gebruikers) Maar instellingen zoals bijv: ranks worden die ook opgeslagen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...