Ga naar inhoud

Javascript: printen alleen de tekst


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb dit scriptje op een website gevonden. Met het scriptje zou je alleen de tekst van een webpagina kunnen afdrukken (dus niet de bovenkant met de titel en onderkant met de URL) dit is mij echter niet gelukt. Ik kreeg nl. de foutmelding: "factory.header.printing" is geen object Zou iemand mij kunnen helpen ? [quote:6243dddbaa]<html> <head> <script language="Javascript"><!-- function doprint() { //save existing user's info var h = factory.printing.header; var f = factory.printing.footer; //hide the button document.all("printbtn").style.visibility = 'hidden'; //set header and footer to blank factory.printing.header = ""; factory.printing.footer = ""; //print page without prompt factory.DoPrint(false); //restore user's info factory.printing.header = h; factory.printing.footer = f; //show the print button document.all("printbtn").style.visibility = 'visible'; } //--></script> </head> <body> <br><br><br> <object id=factory style="display:none" classid="clsid:1663ed61-23eb-11d2-b92f-008048fdd814" viewastext codebase="ScriptX.cab#Version=5,0,4,185" width="14" height="14"> </object> <br><br> <div id="printbtn"><input name=idPrint type=button value="Print the letter" onclick="doprint()"></div> </body> </html>[/quote:6243dddbaa]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...