Ga naar inhoud

Info.php op een website


Aanbevolen berichten

Goedenavond allen! Voor de site www.autorijschool-drost.nl heb ik bij de link Informatie een klein PHP scriptje gebruikt om info via de mail binnen te krijgen. Ik heb de dit scriptje gekopieert van www......nl (ja, mijn site) en daar werkt het al perfect voor tijden, MAAR.... bij de autorijschool-site dus niet. Bleek nu? De autorijschool-site draait op een IIS5-server welke PHP niet ondersteund. Dacht ik slim te wezen door het PHP bestandje op mijn server te zetten en deze te laten draaien vanaf daar. www....../php/drost/info.php. Echter werkt het nu nog niet. Probeer maar eens wat informatie aan te vragen via www.autorijschool-drost.nl Hij refresht als het al het ware.... het is waarschijnlijk super-simpel, maar ik zie iets over het hoofd. Wie helpt?
Link naar reactie
Dit zou moeten werken, dus wellicht klopt er iets niet in het script dat je gebruikt. Moet je niet toevallig ook een 'to' adres opgeven als hidden variabele o.i.d.? Overigens een ongevraagde opmerking. Een knop 'informatie' is nogal nietszeggend. Als het goed is, is het merendeel van de site informatie
Link naar reactie
[quote:0a51d12d27="teacher"]als ik het vanuit "jouw" site doe (/drost) dan kan ik ook niets versturen... ik denk dat je nog eens kritisch naar info.php moet kijken. Heeft je provider niet een php-upgrade gedaan oid?? t.[/quote:0a51d12d27] Dat info.php bestandje is een kopie van het orgineel. Maar goed, als ik morgen wat frisser ben dan zal ik er nog eens naar kijken :)
Link naar reactie
[quote:7397b1a93c="Bill Gates"]Laat me raden: PHP is geupdate van iets kleiner dan 4.2.1 naar 4.2.1? Lees in dat geval [url=http://php.nederland.net/manual/en/language.variables.predefined.php]dit[/url] eens...[/quote:7397b1a93c] Dat lijkt me niet, immers draait het orgineel ook op die server en dat zonder problemen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...