Ga naar inhoud

phpBB2 en avators


Aanbevolen berichten

Ik heb net zelf een forum met phpBB2 aan de praat. Nou wil ik instellen dat je avators kunt uploaden. De instellingen zijn - maximaal 25 kb - 80 x 80 pixels. Zelfs wanneer ik een plaatje van 3 kb probeer te uploaden krijg ik de melding dat het plaatjes niet groter dan 25 kb mag zijn. Wat doe ik fout? Welke instellingen moet ik blijkbaar nog meer veranderen.
Link naar reactie
[quote:a037ddc353="Sjoerd Boerhout"]Het lukt nog steeds niet nu. het vinkje wordt gewoon weer weggehaald. Dat gebeurt bij alle mappen. Ook de bovenliggende.[/quote:a037ddc353]Dat lijkt alleen maar, afaik. Ws_ftp geeft namelijk niet de huidige instellingen weer met de vinkjes (tenzij dat in de huidige versie wel zo is). Om de instellingen van de dirs te bekijken kan je ook [b:a037ddc353]folder list[/b:a037ddc353] kiezen.
Link naar reactie
[quote:913fef0a86="bosjvd"]Volgens mij draait PHP bij lycos in safe mode, en kun je dan geen bestanden uploaden. En geeft ie niet de melding dat het kleiner dan 0KB moet zijn.[/quote:913fef0a86] Als ik bij het adminpaneel instel dat het plaatje niet groter dan X kb mag zijn krijg ik de melding dat het plaatje niet groter mag zijn dan X kb. Soms zelfs ook dat het een .jpg, .gif of .png moet zijn. Terwijl ik steeds een gif of jpg probeer te uploaden. Zal eens op zoek gaan bij Lycos of ze idd in safe mode werken. Maar hoe kan het dan dat ik write wel aan kan zetten? Na opnieuw inloggen op de ftp stond ie dus idd wel aan...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...