Ga naar inhoud

Arrays doorgeven aan een andere (ASP) pagina


anoniem

Aanbevolen berichten

In een ASP/VBScript pagina heb ik een tabel in een Array variabele gestopt. Nu will ik die arrray doorgegeven aan een andere pagina door bijvoorbeeld dit in te typen: window.location = "pagina.asp?tabel=" & arrayvar om zo in pagina.asp de gegevens in een database te plaatsen. Hoe kan ik het beste een array meegeven naar een ander pagina? m.v.g RJS Hard
Link naar reactie
Als je veel data moet doorgeven, is het wellicht interessanter eens te kijken naar sessies. Je hoeft dan alleen een identificatie van de sessie door te geven. De data worden op de schijf van de server bewaard. Ik weet weinig van asp, dus ik kan je niet zeggen wat het aan voorzieningen voor sessies in huis heeft. Wat altijd werkt, is wegschrijven naar een tekstbestand, en dat naderhand weer opvragen.
Link naar reactie
precies. Of zet die array weg na een [i:865d55271e]create table[/i:865d55271e] instructie, die je weer kunt [i:865d55271e]droppen[/i:865d55271e] nadat je in pagina b de gegevens hebt opgevraagd. Ook handiger voor berekeningen, localiseren etc. Dit is mogelijk iets belastender dan een .txt bestand, maar wellicht beter voor ingewikkelder gegeventypes.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...