Ga naar inhoud

ASP formmail


Aanbevolen berichten

Hoi ik ben helemaal nieuw met ASP. Nu is onze pagina verhuist naar een Windows server en werken mijn CGI scripts niet meer. Ik wil een formulier maken wat de bezoeker kan invullen en automatisch naar mij toe gemaild wordt. Ik heb wel wat standaard mailforms gevonden, maar tot nu lukt het mij niet om ze in een eigen formaat te kneden. Verander ik wat dingetjes dan werkt hij niet meer. Wat is de bedoeling? Bezoeker kan invullen: 3 keuze's uit radiobutton Textvak en nog wat verschillende invoervelden omtrend naam/adres enz. Dit moet naar 1 adres gemaild worden en eventueel een kopie naar de gebruiker. p.s. Ik heb nu 2 bestanden 1x een htm met daarin een formulier en 1x een ASP file. Werkt het geheel op deze bestanden of staan er misschien nog ergens bestanden op de server die je ook nodig hebt om het geheel aan de werk te krijgen. Ik heb namenlijk de asp even bekeken en proberen aan te passen. (zoals ik wel vaker in Javascript doe) maar dan krijg je na het verzenden in de pagina een 404 error. Wis ik de toegevoegde regels weer dan doet ie het weer. Kan iemand een tipje van de ASP sluier oplichten? Groeten Leon
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...