Ga naar inhoud

Ik zoek een geschikt News (management) script!


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik zoek een geschikt News (management) script! Ik ben me pas net aan het verdiepen in php maar ik ben een site aan het maken waarin ik makkelijk news moet kunnen toevoegen! En voor de bezoekers moet het overzichtelijk zijn! Wie heeft er tips of wie wil me helpen aan een goed script die ik dan zelf probeer werkend te krijgen! BeSieOne
Link naar reactie
[quote:835f103b75="BeSieOne"]Hallo, Ik zoek een geschikt News (management) script! Ik ben me pas net aan het verdiepen in php maar ik ben een site aan het maken waarin ik makkelijk news moet kunnen toevoegen! En voor de bezoekers moet het overzichtelijk zijn! Wie heeft er tips of wie wil me helpen aan een goed script die ik dan zelf probeer werkend te krijgen! BeSieOne[/quote:835f103b75] Probeer eens Active Newsboard. Dit is een CGI script wat ongelofelijk makkelijk te installeren en te configuren is. Het is gratis en hier te downloaden: http://www.active-scripts.net/ Succes.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...