Ga naar inhoud

wie wil met mij een yabb forum maken ?


Aanbevolen berichten

ik wil graag een eigen forum maken met Yabb aleen heb ik helemaal geen verstand van yabb :cry: heb al vaak geprobeert maar ik kom er niet uit geocities,angelfire enzo pakt hij niet en een eigen www adres heb ik niet mijn vraag is wie wil helpen met een yabb forum op te zetten ??[color=blue:20273d8852][/color:20273d8852][color=blue:20273d8852][/color:20273d8852][color=blue:20273d8852][/color:20273d8852]
Link naar reactie
heb je al gekeken op: http://www.yabbforum.com/YaBBHelp/installation.html daar staat dus: [i:e6339be93a]The first thing you need is a host that supports Perl. Hosts like Tripod, AngelFire, and Geocities do not. [/i:e6339be93a] zoek eerst een host waar je een eigen cgi-bin hebt. En belangrijker nog: eerst zelf proberen en dan hier komen vragen... t.
Link naar reactie
[quote:6b3c335e8a="teacher"]heb je al gekeken op: http://www.yabbforum.com/YaBBHelp/installation.html daar staat dus: [i:6b3c335e8a]The first thing you need is a host that supports Perl. Hosts like Tripod, AngelFire, and Geocities do not. [/i:6b3c335e8a] zoek eerst een host waar je een eigen cgi-bin hebt. En belangrijker nog: eerst zelf proberen en dan hier komen vragen... t.[/quote:6b3c335e8a] en dat wist ik al trouwens
Link naar reactie
Heken je dit? [i:d97d4da147] Het kan dus zijn dat een van hen een slotje op een topic plaatst. Dat gebeurt niet voor de lol, maar om het niveau van het forum op peil te houden. Een slotje wordt geplaatst wanneer een topic uit de hand loopt, totaal off-topic gaat, spam is, een crosspost is of mogelijk een andere reden. [/i:d97d4da147] Dit topic gaat de verkeerde kant op; slotje dus. t.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...