Ga naar inhoud

Powerpoint en ASP


Aanbevolen berichten

[quote:1647a5bce7="Bill Gates"]Probeer je een presentatie van een forum te maken of zo? Met live nieuwe berichten enzo? :P[/quote:1647a5bce7] Prima, Bill, jij mag het paperclipje wel zijn :P :lol: Als je dynamische gegevens wil in een ppt kan je dan niet met VBA gaan klooien en een access databeestje gebruiken? [size=9:1647a5bce7]Ik zal nu maar m'n mond houden, ik weet helemaal niets van Office/VBA en voor je het weet begin ik wartaal uit te slaan.[/size:1647a5bce7]
Link naar reactie
"Ik heb er geen verstand van, maar ik mag graag reageren" Is dat de strekking van jullie antwoorden? Powerpoint heeft natuurlijk wat grafische mogelijkheden die HTML niet heeft. Het probleem is dat een een pagina waarin asp verwerkt is de extentie . asp moet hebben. dus blijft er maar één mogelijkheid over en dat is Frontpagecodering opnemen in een asp-pagina. Heb gisterennacht wat geprobeerd, en volgens mij kan het. Het gaat mij er dus niet om wat het nut ervan is maar of het kan.
Link naar reactie
[quote:7f6a87dbed="Wiep Corbier"]"Ik heb er geen verstand van, maar ik mag graag reageren" Is dat de strekking van jullie antwoorden?[/quote:7f6a87dbed]Ja. [quote:7f6a87dbed="Wiep Corbier"]Het probleem is dat een een pagina waarin asp verwerkt is de extentie . asp moet hebben. dus blijft er maar één mogelijkheid over en dat is Frontpagecodering opnemen in een asp-pagina.[/quote:7f6a87dbed]Koop het boek "IIS voor dummies" eens, daar staan misschien wat dingen in waar je wat van kunt leren...
Link naar reactie
[quote:f5959b9a14="Wiep Corbier"]"Ik heb er geen verstand van, maar ik mag graag reageren" Is dat de strekking van jullie antwoorden? [/quote:f5959b9a14] uhm, nee, de strekking van mijn antwoorden is dat ik probeer mee te denken in het proces, maar ook m'n kennisniveau (en dus m'n plaats) ken. Misschien boor ik zaken aan waar je nog niet aan gedacht had. Maar als je wil hou ik m'n mond wel weer hoor :cry:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...