Ga naar inhoud

Attachment meesturen via een CGI script


Aanbevolen berichten

Ik heb op m'n site een formulier dat naar behoren werkt. Het lukt me echter niet om een file upload werkend te krijgen. Als ik dat inbouw in het formulier, werkt het hele formulier niet meer. Ik krijg dan de foutmelding dat ik geen recipient heb opgegeven. Ik heb geinformeerd bij de provider (Ladot) of het betreffende script geschikt is voor file upload, dit was wel het geval. Men kon mij wel vertellen dat ik de fout moet zoeken in m'n HTML code, zonder verder erbij te zeggen wat dan de vermoedelijke fout is. Dus als ik het formulier zonder file upload invul, werkt alles prima. ik krijg dan de gegevens keurig in m'n e-mail box. Met de file upload werkt dus het hele formulier niet meer of het werkt wel (na enige modifucaties van de HTML) waarbij dan enkel de schijflokatie van de betreffende file wordt meegezonden (datgene wat je invult). Weet iemand voor mij een werkend exemplaar van een dergelijk formulier (dan kijk ik even in de bron), of heeft iemand een goede tip. Alvast Bedankt, Franklin Fremouw
Link naar reactie
bedankt voor je reactie. Het formulier op mijn officiele website bevat uiteraard nog geen upload mogelijkheid omdat ik het niet aan de praat krijg. Mijn site is overigens www.cadzand-shopping.nl . Ik heb echter even een extra pagina aangemaakt en daar het betreffende formulier naartoe gecopieerd, aangevuld met een upload- veld. Deze pagina kun je vinden op: http://www.cadzand-shopping.nl/testform.htm
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...