Ga naar inhoud

Error 629 bij uitvoeren script


Aanbevolen berichten

Ik heb op een site een formulier dat m.b.v. ASP een E-mail verstuurt. Sommige gebruikers krijgen een error 629 bij het invullen van het formulier. De omschrijving van error 629 is: "The port is disconnected from the remote machine." (Microsoft Technet). Mijn vraag: wat kan de oorzaak zijn? Ligt het aan de machine van de gebruiker of de provider of waar het script op draait? En waarom krijgt niet iedereen die foutmelding?
Link naar reactie
Het probleem moet server-sided zijn, dus instellingen van de client hebben geen invloed. Enige wat ik kan bedenken is dat de ingevoerde gegevens in het form niet correct zijn waardoor de component een melding genereert, maar ik kan de errormelding eigenlijk niet helemaal plaatsen. Waar kan ik de beschrijving van de errorcode terugvinden?
Link naar reactie
Als ik dat doe kan ik niet echt foutmeldingen vinden die betrekking hebben op CDO. [url=http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/cdo/html/_olemsg_error_codes.asp]Deze link[/url] geeft bijvoorbeeld een heel ander beeld van de error codes. Is de server wel helemaal in orde?
Link naar reactie
Heb je zelf de foutmelding kunnen reproduceren? Ik blijf het namelijk een wazige foutmelding vinden. Als ik bijvoorbeeld zoek op [url=http://www.google.nl/search?q=cdonts+%22error+629%22&ie=UTF8&oe=UTF8&hl=nl&btnG=Google+zoeken&lr=]cdonts "error 629"[/url] bij google krijg ik maar 1 hit en daar kan ik ook niks mee (ik weet niet hoe goed jouw japans is ;)) Kan je je hosting bedrijf niet laten kijken of ze iets kunnen vinden in de logs?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...