Ga naar inhoud

SMS SCRIPT


Aanbevolen berichten

ik doe dsu het volgende [code:1:8a17812695]<? include "Snoopy.class.inc"; $snoopy = new Snoopy; $submit_url = "url"; $submit_vars["telno"] = "telefoonnr"; $submit_vars["message"] = "test"; $submit_vars["step"] = "1"; $submit_vars["submit"] = "submit"; $snoopy->submit($submit_url,$submit_vars); #print $snoopy->results; $snoopy = new Snoopy; $submit_url = "url"; $submit_vars["telno"] = "telefoonnr"; $submit_vars["message"] = "test"; $submit_vars["step"] = "2"; $submit_vars["submit"] = "B1"; $snoopy->submit($submit_url,$submit_vars); print $snoopy->results ?> [/code:1:8a17812695] hij verzend naar de eerste pagina en ik wil dat hij daarna naar de 2de keer gaat verzenden maar dit doet hij niet om een of andere vage reden kunnen jullie me helpen?
Link naar reactie
The page cannot be displayed The page you are looking for cannot be displayed because the page address is incorrect. -------------------------------------------------------------------------------- Please try the following: If you typed the page address in the Address bar, check that it is entered correctly. Open the localhost home page and then look for links to the information you want. HTTP 405 - Resource not allowed Internet Information Services -------------------------------------------------------------------------------- Technical Information (for support personnel) More information: Microsoft Support hij print 2 blokken waarvan dit de 2de was hoe zorg ik dat hij het verder doet?
Link naar reactie
Ze zullen wel een sessie of zo aanmaken als je op die site komt en aan de hand daarvan bepalen of jij echt op die site aan het surfen bent. Pas dan mag je dus een SMS'je sturen. Je zal dan echt de site moeten uitpluizen, alles wat er aan headers etc naar jou gestuurd wordt als je op een normale manier de site bezoekt zal je moeten "simuleren". En dit is echt niet voor beginners (ik heb zelf geen idee hoe dat moet). Daarnaast zal je naar alle waarschijnlijkheid ook nog eens in overtreding zijn met de voorwaarden van die site (en je weet dat we daar niet aan mee willen werken hier)...
Link naar reactie
[quote:6243e6dcfa="AcIDeR"]dr zit een heleboel zooi in het asp filtje dat je op je scherm ziet als ik nu eerst eens die url fetch en dan submit?dan heeft hij al het nodige ingeladen als het goed is[/quote:6243e6dcfa]Probeer het en je weet het, ik geef je weinig kans. [quote:6243e6dcfa="AcIDeR"]en de site is in het turk dus leesbare copyright ofzo zijn dr niet[/quote:6243e6dcfa]Geeft jou dat het recht om dan maar te doen waar je zin in hebt? Omdat je het niet kunt lezen? Dan kan in spontaan ook geen Nederlands meer en hoef ik me niet meer aan de regels te houden... Mooie boel...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...