Ga naar inhoud

Effe testen?


Aanbevolen berichten

Op het onderstaande adres heb ik een test pagina gemaakt voor een script dat ik geschreven heb. Wat het moet kunnen is dit: in een tabel staat links een lijst met onderdelen die bezoekers rechts op volgorde van belangrijkheid kunnen zetten. Voor deze test heb ik een check link erop gezet zodat men kan checken of de lijst zoals ik hem in het script opsla ook klopt met de lijst zoals hij in de tabel opvolgorde is gezet. In sommige situaties gaat het fout, maar ik kan mijn vinger er maar niet op leggen waar de fout zit. Mijn vraag is dus: zouden jullie het even kunnen testen en zeggen of het werkt of wanneer het fout gaat? Adres: [url]http://www.2move-it.nl/dragdrop.html[/url] Mvg, Snoopje
Link naar reactie
Ohja, hoe zorg ik er ook alweer voor dat dat niet kan? Ik heb daar ooit eens een trucje voor geweten, maar ik weet het niet meer. Verder gaat het niet fout? Bij mij gaat het ook wel eens fout als ik een paar keer een volgorde maak en er weer uit sleep en dan weer een volgorde maak .. dan klopt de check niet meer. Snoopje [edit] Ok, als het goed is, is dat probleem opgelost. In een enkel geval klopt de check nogsteeds niet! [/edit]
Link naar reactie
Ok, als het goed is werkt de volgende versie foutloos in IE (jaja, gedurfde uitspraak :D ). Ik heb de code ook iets opgeschoond. Helaas gaat het helemaal mis in Netscape (versie 4.76 bij mij). De array koppel() werkt niet en ook de moveTo doet het in de functie MU niet. Ik snap alleen helemaal niet waarom. Iemand anders wel? Snoopje Adres: [url]http://www.2move-it.nl/dragdropkort.html[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...